loading...
باشگــاه فریزبـی زاهدان
جمشید جلیلوند بازدید : 90 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (1)

جلسه راهبردی به درخواست کمیته فریزبی استان باحضور آقای سلامتی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان وجناب دکتر جلیلوند وعلی آصف مهر مسئول کمیته فریزبی استان سیستان وبلوچستان ونوید فارسی مقدم مسئول هماهنگی کمیته های فریزبی شهرستان ها برگزار گردید

دراین جلسه مقرر گردید طرح آشنایی عمومی فریزبی در پارک هابا شهردار محترم منطقه3 هماهنگی های لازم اتخاذ گردد

نقاط تعیین شده پارک فرهنگیان /پارک ملت/پارک لاله

ضمنا احکام افراد ذیل برای تصدی کمیته های شهرستان ها ومسئول قسمت ها ذیربط مورد بحث وتایید قرار گرفت

1-نیک شهر   خیرمحمد آبشناس       2-سوران     محمد شکوهیان     3-ایرانشهر    علی رضا شیبک   4-دشتیاری    احسان خداپرست    5-چابهار    علی حسابی مقدم    6سراوان کاظم رضاپور   7-سیستان    هادی چشمکی    8هیرمند    سید طباطبایی   9دلگان   امین پاپلی    10-مهرستان     علی آدخ    11-مسئول هماهنگی شهرستانها   نوید فارسی مقدم    12-مسئول برگزاری مسابقات   مریم پروین   مسئول کمیته بانوان ونائب رییس کمیته خانم سنچولی منصوب گردیدند

ومقررگردید بشقاب فریزبی و کتاب وبروشور به تعداد مورد نیاز از تهران وزاهدان در اختیار کمیته قرار گیرد بعلاوه مقرر گردید جهت آموزش فریزبی سالن دومیدانی دهکده المپیک در اختیار ورزشکاران ومربیان قرار گیرد وابداع بازی توسط دانش آموزان وتقاضا ثبت آن مورد بررسی قرار گرفت وهمجنین بحث برگزاری کلاس آموزشی جهت ارتقاء سطح دانش  ومهارت متقاضیان تصویب ونامه آن به فدراسیون تهران ارسال گردید وجلسه با صلواتی برمحمد وآل محمد به پایان رسید

جمشید جلیلوند بازدید : 141 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

                                            فدراسیون ورزشهای همگانی جمهوری اسلامی ایران                                     5/8/94

هیئت ورزشهای همگانی استان سیستان وبلوچستان

حکم انتصاب

برادر ارجمند جناب آقای علی آ صف مهر

سلام علیکم

احتراما باتوجه به حسن سوابق فنی و ورزشی حضرتعالی وبموجب این ابلاغ به سمت مسئول کمیته فریزبی هیئت ورزشهای همگانی استان منصوب می شوید

امید است درحدود شرح وظایف وباهماهنگی نائب رئیس وررئیس هیئت نسبت به انجام تکالیف محوله اقدام ودر ارتباط با مربیان وداوران و ورزشکاران محترم نهایت قانون مداری ومردم داری را رعایت نمائید 

 

ومنا....التوفیق

عباس سلامتی

رئیس هیات ورزشهای همگانی استان

جمشید جلیلوند بازدید : 194 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

یکدوره مسابقات هدف گیری فریزبی در اسفندماه 1392 در یکی از مدارس زاهدان برگزار شد.

در این مسابقات که با ابتکار جمشید جلیلوند و با ابزار بسیار ساده ای و بیشتر با هدف آشنا ساختن دانش آموزان با مسابقات فریزبی انجام شد در پایان به یکی از برندگان هذیه ای به رسم یاد بود داده شد.

جمشید جلیلوند در ادامه افزود با برگزاری این مسابقه بسیاری از شرکت کنندگان با جذابیت های فریزبی بیشتر آشنا شدند و آرزوی داشتن یک فریزبی را داشتند.

برای دیدن عکس ها ادامه مطلب را مشاهده نمایید

جمشید جلیلوند بازدید : 152 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
 
جمشید جلیلوند کارشناس ارشد مدیریت تربیت بدنی و دبیر هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان و مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود در این دوره که به مدت ۶ روز در زاهدان برگزار شد به شرکت کنندگان فریزبی نیز آموزش داده شد و از آنها خواسته شد تا در تورهای گردشگری ورزشی که در آینده برگزار خواهند کرد این رشته را در سبد ورزش مردم قرار دهند.
مشروح خبر را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.
 
جمشید جلیلوند بازدید : 119 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

پنجمین کارگاه عملی فریزبی در زاهدان برگزار شد. جمشید جلیلوند مسئول کمیته فریزبی هیات ورزشهای همگانی استان سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بیشتر دانش آموزان با ورزش فریزبی دانست.

وی افزود...

جمشید جلیلوند بازدید : 125 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

چهارمین کارگاه توجیهی فریزبی در زاهدان برگزار شد. به گفته مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان هدف از برگزای این کارگاه ها در استان معرفی بیشتر این رشته به مردم و همچنین شناساندن این رشته به دانش آموزان می باشد.

جمشید جلیلوند در ادامه افزود یکی از مشکلات بزرگ این رشته در کشور عدم شناخت مردم و همچنین نبود زیرساخت های لازم برای فعالیت مردم در این رشته می باشد.

وی در ادامه افزود با تربیت نیروهای متخصص در زمینه های مربگیری در این رشته می توان گام های موثرتری برای معرفی این رشته برداشت.

جمشید جلیلوند بازدید : 95 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

با سلام و احترام خدمت تمام خواهران و برادران عزیزی که جهت شرکت در کلاس توجیهی فریزبی ثبت نام نموده بودند.

بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به جابجایی فیزیکی فدراسیون ورزش های همگانی و همچنین عدم هماهنگی انجمن فریزبی ایران با فدراسیون مربوطه و نبود مجوز رسمی برای برگزاری دوره توجیهی فریزبی در زاهدان فعلا کلاس توجیهی در زاهدان برگزار نمی شود و امکان لغو شدن این کلاس در زاهدان خواهد بود و چنانچه کلاس لغو شود هزینه های مربوطه به ثبت نام کنندگان عودت داده خواهد شد.

با عرض پوزش و تشکر فراوان از همکاری شما عزیزان

کمیته فریزبی هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان

جمشید جلیلوند بازدید : 80 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

بدینوسیله به اطلاع کلیه کسانی که در کلاس توجیهی فریزبی ثبت نام کرده اند:

زمان کلاس : 10 بهمن ماه 1392

مکان: دهکده ورزشی المپیک زاهدان، زمین چمن هاکی

ساعت: 8.30 صبح

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09151919219 مسئول کلاس تماس بگیرید

باتشکر

جمشید جلیلوند

مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان

هیات ورزش های همگانی

اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان

جمشید جلیلوند بازدید : 1204 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

ورزش فریزبی از مفرح ترین ورزش ها در دنیا شناخته می شود که برای تمامی سنین مناسب بوده و از جنبه های بسیار زیادی از جمله سلامتی روح و جسم برخوردار می باشد.....

تهیه و تنطیم

جمشید جلیلوند

مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان

برای خواندن کل مطلب در خصوص فریزبی به ادامه مطلب بروید.

جمشید جلیلوند بازدید : 81 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

 به نام خداوند بخشنده و مهربان

بدینوسیله به اطلاع کلیه علاقه مندان به شرکت در دوره توجیهی فریزبی که قرار است در دهم بهمن ماه سال جاری در زاهدان برگزار شود می رساند که آخرین فرصت تحویل مدارک به کمیته فریزبی استان تا تاریخ 92/10/19 می باشد و کسانی که مدارک خود را تحویل ندهند از شرکت در دوره توجیهی محروم می مانند.

لازم به ذکر است که کلیه مدارک باید کامل باشند و در صورت هرگونه سوال می توانید با مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان (جمشید جلیلوند) تماس بگیرید.

باتشکر

جمشید جلیلوند

مسئول کمیته فریزبی استان سیستاان و بلوچستان

جمشید جلیلوند بازدید : 224 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

 

عباس سلامتی رییس هیات ورزش های همگانی بیان نمود که کمیته فریزبی استان با برگزاری کارگاه های توجیهی و عملی فریزبی قصد دارد هرچه سریعتر این رشته را به مردم بشناساند و اظهار امیدواری کرد که با توکل به خدا مردم زاهدان که همیشه در همه جا موفق بوده اند نیز بتواتند از این رشته نیز به نحو احسنت بهره ببرند.

جمشید جلیلوند بازدید : 69 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

عباس سلامتی رییس هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان در 11 بهمن 1392 در گفتگو با سایت باشگاه فریزبی استان سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد با توجه به پیگیری های مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان و همچنین نیاز مبرم استان سیستان و بلوچستان به مربی و همچنین مکاتباتی که با رییس انجمن فریزبی ایران و فدراسیون ورزش های همگانی صورت پذیرفته احتمال برگزاری دوره مربیگری زیاد است.

جمشد جلیلوند افزود با توجه به زمان محدودی که تا بهمن ماه سال جاری مانده و نوبت کلاس مربیگری که انشالله در صورت موافقت فدراسیون در بهمن ماه در زاهدان برگزار می شود متقاضیان باید آماده باشند چنانچه مجوز دوره مربگیری اخذ گردد تمامی مدارک خود را حداکثر تا 18 دی ماه به کمیته تحویل دهند.

لذا با پیگیری اخبار سایت فریزبی و همچنین تماس با مسئول کمیته و پیگیری این کمیته را در برگزاری دوره مربیگری یاری رسانند.

با تشکر

جمشید جلیلوند بازدید : 123 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

سومین کارگاه توجیهی فریزبی در استان سیستان و بلوچستان برای دبیران تربیت بدنی خواهر برگزار شد.

جمشید جلیلوند مسئول کمیته فریزبی استان افزود.....

برای خواندن کل مطلب به ادامه سایت مراجعه نمایید.

جمشید جلیلوند بازدید : 107 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

مدارک لازم برای شرکت در دوره مربیگری فریزبی به قرار ذیل است:

-4 قطعه عکس 4*3  پشت نویسی شده

-فتوکپی شناسنامه مهر برابر با اصل از دفترخانه رسمی

-فتوکپی کارت ملی مهر برابر با اصل از دفترخانه رسمی

-فتوکپی مدرک تحصیلی مهر برابر با اصل از دفترخانه رسمی

-مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران در آن مشخص شده باشد مهر برابر با اصل از دفترخانه رسمی

تبصره: دبیران و معلمان به جای مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت تنها می توانند جکم کارگزینی ارائه نمایند.

-پوشه 1 عدد

-اصل فیش واریزی به مبلغ 110 هزار تومان  به شماره حساب 969654/88 بانک ملت به نام هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان

البته لازم به ذکر است کسانی که تاکنون در دوره توجیهی ثبت نام نموده اند تنها لازم است مبلغ 60هزار تومان به حساب واریز نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09365700411 تماس حاصل نمایید.

جلیلوند

مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان

جمشید جلیلوند بازدید : 86 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

باسمه تعالی

قابل توجه تمامی ثبت نام کنندگان در دوره توجیهی ورزش فریزبی.

با توجه به جلسه ای که با جضور عباس سلامتی رییس هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان و خانم فهیمه موسوی نایب رییس هیات و همچنین جمشید جلیلوند رییس کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

احتمال برگزاری کلاس مربیگری فریزبی بلافاصله بعد از دوره توجیهی زیاد است.

برای خواندن تمام مطلب و مطلع شدن از جزییات جلسه ادامه مطلب را مشاهده نمایید.(تاریخ خبر 10دی ماه 1392)

جمشید جلیلوند بازدید : 110 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دومین کارگاه فریزبی در استان سیستان و بلوچستان و برای دبیران تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان زاهدان در دی ماه 1392 برگزار شد. در این دوره که تعدادی از دبیران تربیت بدنی حضور داشتند با تاریخچه فریزبی و همچنین سبک های مختلف فریزبی و برنامه های آینده فریزبی در ایران آشنا شدند و بسیاری از آنان مشتاق به برگزاری کارگاه های بیشتر در استان و همچنین برگزاری مسابقات این رشته شدندو البته لازم به ذکر است که آن ها در پایان به بازی آلتیمیت پرداختند و با جذابیت این رشته و ورزش بیشتر آشنا شدند.

به گفته جمشید جلیلوند مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان استفاده از توان و پتانسیل دبیران تربیت بدنی در سراسر کشور می تواند در پیشبرد اهداف این رشته بسیار موثر باشد و البته اگر انجمن فریزبی ایران و فدراسیون ورزش های همگانی تمایل دارند که هر چه زودتر این رشته را در میهن عزیزمان ایران فعال سازند باید از توان و پتانسیل دبیران تربیت بدنی استفاده نمایند.

برای مشاهده عکس های دوره به ادامه مطلب بروید.

جمشید جلیلوند بازدید : 209 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

در آذرماه سال 1392 اولین دوره و کارگاه رسمی ورزش فریزبی در استان سیستان و بلوچستان و در شهر زاهدان و در هنرستان تربیت بدنی توسط مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان (جمشید جلیلوند) برگزار شد. (برای دیدن تمام عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید)

جمشید جلیلوند بازدید : 134 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

مسابقات فریزبی


مهمترین مسابقات فریزبی که هر ساله در سراسر جهان و زیر نظر فدراسیون جهانی فریزبی برگزار می شود بر اساس اولویت و مهم بودن آن و نیز حساستی که از نظر جهانی دارند به شرح ذیل می باشد:
مهمترین مسابقات
در ادامه مطلب مشاهده نمایید


 

 

جمشید جلیلوند بازدید : 121 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

تاریخچه فریزبی

فکر طراحی این صفحه مدور پلاستیکی در سالهای دهه ۵۰ به فکر آقای والترفردریک موریسون رسید در سالهایی که با همسرش در سواحل کالیفرنیا با یک تابه کوچک کیک پزی بازی میکرد!

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید

جمشید جلیلوند بازدید : 83 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (1)

با سلام

بدینوسیله به اطلاع تمام علاقه مندان به شرکت در دوره های توجیهی فریزبی و دوره توجیهی ورزش پیلاتس و دوره مربیگری گردشگری ورزشی میرساند نسبت به ثبت نام و تحویل هرچه سریعتر مدارک به مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان جمشید جلیلوند اقدام نمایند و هم چنین برای تحویل مدارک گردشگری ورزشی به آقای رضا جلیلوند و هم چنین مدارک پیلاتس را به هیات ورزش های همگانی خانم موسوی تحویل دهند.

اطلاعیه ثبت نام و هم چنین مدارک لازم برای دوره ها در همین وبلاگ موجود است.

باتشکر

جمشید جلیلوند

درباره ما
Profile Pic
سلام این وب سایت رو از زمانی که به عنوان مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان منصوب شدم در جهت اطلاع رسانی و همچنین خدمت رسانی بیشتر در خصوص ورزش فریزبی راه اندازی کردم. البته لازم به ذکر است که زحمت لوگوی ویژه این سایت توسط دانش آموز خوب زاهدانی آقای کمیل دهمرده متقبل شده اند و جای دارد از این عزیز تشکر و قدردانی کنم. دوستاران رشته فریزبی می توانند اخبار و مطالب این سایت را دنبال کنند و با ورزش فریزبی ببشتر آشنا شوند البته لازم به ذکر است که همه می توانند در این سایت ثبت نام کنند و چنانچه تمایل به همکاری با این مجموعه را داشتند انجمنی را به نام خودشان در انی سایت راه اندازی کنند و مطالبی که این مجموعه را بیشتر کمک کند را در انجمن خود قرار دهند و یا اینکه میزگردهای گفتگو در خصوص ورزش فریزبی راه اندازی کنند. این سایت حاوی مطالب زیر است: 1-آشنایی با ورزش فریزبی 2-قوانین و مقززات فریزبی 3-سبک های مختلف فریزبی 4-اخبار و اطلاعیه های فریزبی 5-اخبار فریزبی در استان سیستان و بلوچستان 6-آمار و اطلاعات ورزشکاران فریزبی باز در زاهدان و استان 7-مطالب علمی در خصوص وفریزبی در ایران و جهان 8- و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به ورزش فریزبی چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 1,366
  • بازدید کلی : 12,310