loading...
باشگــاه فریزبـی زاهدان
جمشید جلیلوند بازدید : 193 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

یکدوره مسابقات هدف گیری فریزبی در اسفندماه 1392 در یکی از مدارس زاهدان برگزار شد.

در این مسابقات که با ابتکار جمشید جلیلوند و با ابزار بسیار ساده ای و بیشتر با هدف آشنا ساختن دانش آموزان با مسابقات فریزبی انجام شد در پایان به یکی از برندگان هذیه ای به رسم یاد بود داده شد.

جمشید جلیلوند در ادامه افزود با برگزاری این مسابقه بسیاری از شرکت کنندگان با جذابیت های فریزبی بیشتر آشنا شدند و آرزوی داشتن یک فریزبی را داشتند.

برای دیدن عکس ها ادامه مطلب را مشاهده نمایید

جمشید جلیلوند بازدید : 150 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
 
جمشید جلیلوند کارشناس ارشد مدیریت تربیت بدنی و دبیر هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان و مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود در این دوره که به مدت ۶ روز در زاهدان برگزار شد به شرکت کنندگان فریزبی نیز آموزش داده شد و از آنها خواسته شد تا در تورهای گردشگری ورزشی که در آینده برگزار خواهند کرد این رشته را در سبد ورزش مردم قرار دهند.
مشروح خبر را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.
 
جمشید جلیلوند بازدید : 119 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

پنجمین کارگاه عملی فریزبی در زاهدان برگزار شد. جمشید جلیلوند مسئول کمیته فریزبی هیات ورزشهای همگانی استان سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بیشتر دانش آموزان با ورزش فریزبی دانست.

وی افزود...

جمشید جلیلوند بازدید : 124 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

چهارمین کارگاه توجیهی فریزبی در زاهدان برگزار شد. به گفته مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان هدف از برگزای این کارگاه ها در استان معرفی بیشتر این رشته به مردم و همچنین شناساندن این رشته به دانش آموزان می باشد.

جمشید جلیلوند در ادامه افزود یکی از مشکلات بزرگ این رشته در کشور عدم شناخت مردم و همچنین نبود زیرساخت های لازم برای فعالیت مردم در این رشته می باشد.

وی در ادامه افزود با تربیت نیروهای متخصص در زمینه های مربگیری در این رشته می توان گام های موثرتری برای معرفی این رشته برداشت.

جمشید جلیلوند بازدید : 94 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

با سلام و احترام خدمت تمام خواهران و برادران عزیزی که جهت شرکت در کلاس توجیهی فریزبی ثبت نام نموده بودند.

بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به جابجایی فیزیکی فدراسیون ورزش های همگانی و همچنین عدم هماهنگی انجمن فریزبی ایران با فدراسیون مربوطه و نبود مجوز رسمی برای برگزاری دوره توجیهی فریزبی در زاهدان فعلا کلاس توجیهی در زاهدان برگزار نمی شود و امکان لغو شدن این کلاس در زاهدان خواهد بود و چنانچه کلاس لغو شود هزینه های مربوطه به ثبت نام کنندگان عودت داده خواهد شد.

با عرض پوزش و تشکر فراوان از همکاری شما عزیزان

کمیته فریزبی هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان

جمشید جلیلوند بازدید : 79 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

بدینوسیله به اطلاع کلیه کسانی که در کلاس توجیهی فریزبی ثبت نام کرده اند:

زمان کلاس : 10 بهمن ماه 1392

مکان: دهکده ورزشی المپیک زاهدان، زمین چمن هاکی

ساعت: 8.30 صبح

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09151919219 مسئول کلاس تماس بگیرید

باتشکر

جمشید جلیلوند

مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان

هیات ورزش های همگانی

اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان

درباره ما
Profile Pic
سلام این وب سایت رو از زمانی که به عنوان مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان منصوب شدم در جهت اطلاع رسانی و همچنین خدمت رسانی بیشتر در خصوص ورزش فریزبی راه اندازی کردم. البته لازم به ذکر است که زحمت لوگوی ویژه این سایت توسط دانش آموز خوب زاهدانی آقای کمیل دهمرده متقبل شده اند و جای دارد از این عزیز تشکر و قدردانی کنم. دوستاران رشته فریزبی می توانند اخبار و مطالب این سایت را دنبال کنند و با ورزش فریزبی ببشتر آشنا شوند البته لازم به ذکر است که همه می توانند در این سایت ثبت نام کنند و چنانچه تمایل به همکاری با این مجموعه را داشتند انجمنی را به نام خودشان در انی سایت راه اندازی کنند و مطالبی که این مجموعه را بیشتر کمک کند را در انجمن خود قرار دهند و یا اینکه میزگردهای گفتگو در خصوص ورزش فریزبی راه اندازی کنند. این سایت حاوی مطالب زیر است: 1-آشنایی با ورزش فریزبی 2-قوانین و مقززات فریزبی 3-سبک های مختلف فریزبی 4-اخبار و اطلاعیه های فریزبی 5-اخبار فریزبی در استان سیستان و بلوچستان 6-آمار و اطلاعات ورزشکاران فریزبی باز در زاهدان و استان 7-مطالب علمی در خصوص وفریزبی در ایران و جهان 8- و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به ورزش فریزبی چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 1,306
  • بازدید کلی : 12,250