loading...
باشگــاه فریزبـی زاهدان
جمشید جلیلوند بازدید : 151 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

مشروح خبر کلاس گردشگری ورزشی در زاهدان:

رضا خوش سرور رئیس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران و مدرس این دوره، با بیان بالا بودن پتانسیل گردشگری ورزشی در کشور گفت: کشور ایران از معدود کشورهای جهان است که با توجه به اکوتوریسم و اقلیم خاص خود، قابلیت های گردشگری متنوعی را دارا می باشد.

وی افزود: با برگزاری دوره های آموزشی راهنمای گردشگری ورزشی در کشور قصد داریم، راهنمایانی را تربیت کنیم تا بتوانند پتانسیل های بالفعل استان خود را به بالقوه تبدیل کنند.

وی افزود: بیش از 80درصد افراد شرکت کننده در این دوره تخصص و تحصیلات تربیت بدنی داشتند که این امر قابل تحسین است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم راهنمایان این دوره با تشکیل گروه های گردشگری ورزشی بتوانند در قالب تورهای گردشگری ورزشی استان پهناور سیستان و بلوچستان بتوانند این قابلیت ها را نیز به عموم معرفی نمایند.

خوش سرور تاکید کرد: گردشگری ورزشی در استان سیستان و بلوچستان پیامدهایی همچون رونق اقتصادی و اشتغال زایی، رونق و توسعه زیرساخت ها و همچنین رفع فقر و محرومیت را در پی دارد و مسئولان ذیربط می بایست در این زمینه با کمیته گردشگری ورزشی هیئت ورزش های همگانی و همچنین گروه های گردشگری ورزشی همکاری های لازم را انجام دهند.

شرمین جباریان کارشناس خبره انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران و دیگر مدرس این دوره نیز با تاکید بر نقش گردشگری ورزشی در ایجاد شور و نشاط و سلامت جسمی و روحی برای تمامی سنین گفت: مهمترین هدف گردشگری ورزشی ترغیب اقشار مختلف جامعه به حفظ تندرستی و سلامتی با شعار گردش، ورزش و نشاط است.وی افزود: گردشگری ورزشی ضمن ایجاد اشتغال و باروری اقتصاد و توسعه زیر ساخت ها زمینه آشنایی گردشگران را با فرهنگ و سنن اقوام مختلف فراهم می کند.وی ادامه داد: صنعت گردشگری ورزشی در کشور در حال رشد و ترقی است و امیدواریم شاهد رشد و ارتقای فعالیت های این صنعت در استان سیستان و بلوچستان باشیم.وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی ها و اهداف تورهای گردشگری ورزشی رعایت مسائل بهداشتی در راستای حفظ محیط زیست می باشد و مسئولان و راهنماهای تور گردشگری ورزشی می بایست، رعایت مسائل زیست محیطی را سرلوحه امور گردشگری ورزشی قرار داده و از آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند و تا حد امکان در تورها محیط زیست را از آلودگی ها پاک نمایند.جمشید جلیلوند کارشناس ارشد مدیریت تربیت بدنی و دبیر هیئت ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان، ضمن تقدیر و تشکر از ملک سنجرانی مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان در خصوص برگزاری کلاس در ساختمان موزه و همچنین همکاری مسئولین موزه در برگزاری هرچه بهتر کلاس و با اشاره به گردشگری به عنوان صنعت سبز و بدون دود و صنعت خدماتی و چتری که می تواند اقتصاد منطقه را تحت تاثیر قرار دهد و بویژه گردشگری ورزشی که امروزه بسیاری از کشورهای جهان برای کمک به رشد و توسعه کشورشان به آن روی آورده اند، هدف از برگزاری این دوره را تربیت نیروی متخصص و همچنین بهره وری بهتر و تخصصی تر از پتانسیل های گردشگری ورزشی استان اظهار کرد.

وی آمادگی کمیته گردشگری ورزشی هیئت ورزش های همگانی را برای برگزاری تورهای گردشگری ورزشی اعلام نمود و بیان کرد که علاقه مندان می توانند با شرکت در تورهای ورزشی علاوه بر نشاط ، تندرستی و سلامت با انواع ورزش های گردشگری ورزشی آشنا شود.

جمشید جلیلوند، توسعه روابط اجتماعی و همچنین تعامل و همکاری اجتماعی در قالب گردش و ورزش را از مهم ترین اهداف تورهای گردشگری ورزشی معرفی کرد.

رضا جلیلوند مسئول کمیته گردشگری ورزشی هیات ورزشهای همگانی اداره کل ورزش و جوانان در رابطه با هدف از برگزاری این دوره آموزشی در استان گفت: هدف از برگزای این دوره آموزشی راهنمای گردشگری ورزشی در استان، معرفی این صنعت به علاقمندان و ورزشکاران سراسر استان با رویکرد ترویج فرهنگ ورزشی همگانی در غالب گردشگری ورزشی بود.

وی افزود: افرادی که در این دوره حائز کسب نمره قبولی شوند می توانند تورهای گردشگری و ورزشی در استان و خارج استان زیر نظر کمیته گردشگری ورزشی استان برگزار نمایند.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان در حدود 470 مکان متعدد گردشگری دارد و با برگزاری تورهای گردشگری و گردشگری ورزشی میتوان شاهد رشد و رونق اقتصاد و توسعه زیر بناها وزیر ساخت ها در اکثر مناطق استان بود.

مسئول کمیته گردشگری ورزشی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: اکنون صنعت گردشگری ورزشی بعنوان یکی از بزرگترین و متنوع ترین صنایع گردشگری در دنیا به شمار می آید بطوریکه کارشناسان امر، این صنعت را به عنوان منبع اصلی در ایجاد اشتغال زایی، کسب درآمد، کاهش فقر، اشاعه فرهنگ، توسعه زیرساخت ها و آشنایی با قومیت ها و سنن مختلف می دانند.

جلیلوند تاکید کرد: برگزاری تورهای گردشگری ورزشی با توجه به وجود پتانسیل ها و قابلیت های طبیعی و انسانی در استان چناچه این صنعت در استان رونق یابد شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی و اشتغال زایی در استان خواهیم بود.

جمشید جلیلوند در ادامه افزود در این دوره ورزش فریزبی به شرکت کنندگان که می توانند معرفان و مبلغان خوبی برای این رشته باشند معرفی شد و در پایان دوره مسابقه هدف گیری گذاشته شد و به دونفر جوایزی اهدا گردید.

اخبار تصویری این دوره انشالله به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت.

باتشکر

جمشید جلیلوند

مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وب سایت رو از زمانی که به عنوان مسئول کمیته فریزبی استان سیستان و بلوچستان منصوب شدم در جهت اطلاع رسانی و همچنین خدمت رسانی بیشتر در خصوص ورزش فریزبی راه اندازی کردم. البته لازم به ذکر است که زحمت لوگوی ویژه این سایت توسط دانش آموز خوب زاهدانی آقای کمیل دهمرده متقبل شده اند و جای دارد از این عزیز تشکر و قدردانی کنم. دوستاران رشته فریزبی می توانند اخبار و مطالب این سایت را دنبال کنند و با ورزش فریزبی ببشتر آشنا شوند البته لازم به ذکر است که همه می توانند در این سایت ثبت نام کنند و چنانچه تمایل به همکاری با این مجموعه را داشتند انجمنی را به نام خودشان در انی سایت راه اندازی کنند و مطالبی که این مجموعه را بیشتر کمک کند را در انجمن خود قرار دهند و یا اینکه میزگردهای گفتگو در خصوص ورزش فریزبی راه اندازی کنند. این سایت حاوی مطالب زیر است: 1-آشنایی با ورزش فریزبی 2-قوانین و مقززات فریزبی 3-سبک های مختلف فریزبی 4-اخبار و اطلاعیه های فریزبی 5-اخبار فریزبی در استان سیستان و بلوچستان 6-آمار و اطلاعات ورزشکاران فریزبی باز در زاهدان و استان 7-مطالب علمی در خصوص وفریزبی در ایران و جهان 8- و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به ورزش فریزبی چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 1,355
  • بازدید کلی : 12,299